יום חמישי, 26 בנובמבר 2009

דיכוי סרטן עם מי כסף - קונבנציונלי מול טבעי



סילוק גידול סרטן השד

מי כסף


מי כסף לסרטן
סילוק גידול סרטן ריאות חיצוני
מי כסף לסילוק גידולי סרטן

הבהרה למתעניינים בטיפול טבעי עם מי כסף קולואידים למקרי סרטן - אין להבין כי מי ששותה מי כסף מתרפא מסרטן. זו הבנה פשוטה ולא אחראית ואינה מייצגת את כוונת הכתוב וניסיוני.

 
מי כסף
דיכוי מחלת סרטן עם מי כסף אוליגו קולואידים הקוטלים בנוסף לחיידקים, וירוסים ומזהמים אחרים גם תאי סרטן. כאשר סרטן הוא אחד הדינמיקות המוכרות מכל תחומי הרפואה בה שיבוש מסויים ברצף ובמרקם התאים הולך ומחריף.
ברפואה קונבנציונלית
סרטן מטופל בכימיקלים המרעילים את מערכות הגוף ומחלישים את הגוף. אנטיביוטיקה רפואית שאינה תרופה לסרטן אך אינה מדכאת זיהומים ומחלישה את מערכת החיסון בהשוואה למי כסף המדכאים זיהומים ומחזקים את מערכת החיסון. גם שלב הביופסיה ודקירת הגידול או בחיתוך הגידול מתפזרים מקטעי סרטן מהגידול ובכך מתפשטת ומתפתחת לה מחלת סרטן.
דוגמאות לשיבושים ש
מי כסף קולואידים מרפאים ביעילות משתנה, אולם כאשר אינם מטופלים הם יוצרים דינמיקה של החרפה:
פצע בעור המזדהם ומחריף ויוצר דלקת החודרת לרקמות פנימיות כמו פצעי סוכרת ואחרים
שבר שאינו מטופל ויוצר זיהום פנימי ודלקת וזהו מצב חמור ביותר ומסוכן לחיי הפצוע

סיבוכי מחלות ופציעות
מי כסף אוליגו
גם מחלות כמו שפעת שעשויות להסתבך ולהביא למוות בשל דלקות ריאות חריפות ואחרות
במחלת הסרטן השיבוש במרקם תאי סרטן 
מתרחש כאשר וירוסים משתלטים על הקוד הגנטי של התא ומכתיבים לריבוזום ייצור תאים חדשים על פי קוד גנטי של הווירוס ולא על פי הקוד הגנטי המקורי
לאחר ההשתלטות של הווירוס על התא וייצור מוגבר של תאים בתוך אותו התא עד שהתא מתבקע מחוסר יכולתו להכיל תאי סרטן כה רבים ותאי הסרטן מתפזרים ומדביקים את התאים הבריאים בסביבתו בגן הסרטני ובכך מתפשטת לה מחלת סרטן.
גרורות נוצרות כאשר תאי סרטן מולכים על ידי נוזלי הגוף כמו לימפה, דם כמובן ונוזל בין תאי לאורך רשתות סיביות כמו רשת הלימפה, רשת העצבים או על מעטפת כלי הדם המשמשים בעובר תאי הסרטן נתיב תנועה והאחזות ברקמות בריאות והאחזות בהם למטרת המשך התפשטות הסרטן.
מי כסף קולואידים קוטלים את הווירוסים מחוללי הסרטן על ידי תהליך של שיתוק אנזימים בווירוס כתוצאה משינוי תכונת החלבון (דנטורציה) של הווירוס ובכך מביאים לסיום חיו ולמותו. מי כסף אוליגו קוטלים תאי סרטן משום שתאי סרטן עוברים דנטורציה עם כסף וכתוצאה מסיימים את חייהם ב"התאבדות" כלומר, מוות חלבוני תאי אפופטוטי. 
תאי סרטן נעדרי הגנה בפני רעילות כסף.  תאים בריאים מכילים מנגנון הגנה בפני רעילותו של כסף. כאשר מנגנון ההגנה בפני רעילות כסף לאדם מתרחש בשל העובדה שיוני כלוריד המצויים בכל רקמות הגוף ונוזליו משקיעים את הכסף ככלוריד הלא מסיס.
לאחר השקעת יוני ה
כסף בידי יוני כלוריד לכסף אין כל רעילות ובכל כמות הוא בטוח לשימוש. לתאי סרטן אין את מנגנון ההגנה הזה והם מתים מיד ברגע המגע עם הכסף.
מי כסף לסרטן

אילן רז
מתמחה עם
מי כסף קולואידים אוליגו תמיסה יונית של כסף ליישום התכונה הבקטריוצידית הנמרצת בהריגת תאים מיקרוסקופיים כמו חיידקים ודומיהם.
מתמחה ב
ריפוי כמעט כל מחלה זיהומית, מחלות כרוניות ומחלות סרטן לסוגיו
ניסיון מוצלח ב
סרטן השד, סרטן לימפה, סרטן עור מסוגים כמו סרקומה, מלנומה וסוגי סרטן אחרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קוראים

פרטים עלי

התמונה שלי
עוסק כשש עשרה שנה בריפוי מחלות וייצור מי כסף קולואידים בתהליך מעבדתי קפדני. מי הכסף שאני מייצר בתהליך מעבדתי קפדני מכילים ריכוז ממוזער של יוני כסף וזאת להגברת היעילות והבטיחות למניעת שקיעת כסף רב בגוף.