יום חמישי, 26 בנובמבר 2009

הסיבות לשתות מי כסף במשך 14 עד 21 יום לריפוי






לעתים אני נשאל מדוע צריך לשתות מי כסף קולואידים במשך 14 עד 21 ימים כאשר מי כסף קוטלים את החיידקים ברגע המגע איתם ועד שש דקות בלבד.

נכונה העובדה שמי כסף קוטלים את גורמי המחלות ברגע המגע ועד שש דקות מרגע המגע של הכסף בגורמי המחלות אף גורם מחלה אחד אינו שורד, חלק מהאנשים אינם מבינים אם כך מדוע צריך לשתות את מי הכסף למשך שבועיים עד שלושה.
ברור שהקביעה לגבי סיום חיו של החיידק או גורם המחלה האחר מתייחסת למצב שהכסף נוגע בחיידק אך בכדי לאפשר לכסף לגעת בגורם המחלה יש צורך שיוני הכסף או למעשה הכסף הכלורי ינוע בנוזלי הגוף ויגיע לכמה שיותר מערכות ורקמות כדי לגעת במזהמים שחיים בגופנו ואז תוך כדי המגע איתם לקטול אותם.
תהליך זה הנו אטי ואורך בערך 14 עד 21 ימים כאשר במשך ימים אלו יש צורך להמשיך לשתות את מי כסף קולואידים ובכך לוודא שהמים שטפו את מערכות הגוף והגיעו לכמה שיותר רקמות ומערכות ויתאפשר להם לקטול את המיקרואורגניזמים המזהמים ומחוללי הדלקות, המחלות ושאר מיני סבל ואי נוחות.

אילן רז
מי כסף קולואיד משנת 1996


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קוראים

פרטים עלי

התמונה שלי
עוסק כשש עשרה שנה בריפוי מחלות וייצור מי כסף קולואידים בתהליך מעבדתי קפדני. מי הכסף שאני מייצר בתהליך מעבדתי קפדני מכילים ריכוז ממוזער של יוני כסף וזאת להגברת היעילות והבטיחות למניעת שקיעת כסף רב בגוף.