יום שבת, 21 בנובמבר 2009

מי כסף מביאים לסיום חיו של החיידק והווירוס








מי כסף קולואידים הורגים חיידקים כמו גם וירוסים ברגע המגע אתם רובם מתים מידית ברגע המגע אך לא ידוע על גורם מחלה אחד השורד מעל שש דקות.

רוב גורמי המחלות מסיימים את חייהם ברגע המגע שלהם בכסף, חלק קטן שורד שתיים עד שלוש דקות ומסיים את חיו אולם לא ידוע למדע על גורם מחלה אחד השורד מעל שש דקות מרגע המגע שלו בכסף, גורמי מחלות בודדים שורדים עד לשש דקות בלבד מרגע המגע שלהם בכסף שבמי כסף.
נכונה העובדה שיעילותו של הכסף בהשמדת חיידקים וגורמי מחלות אחרות נובע מעצם המגע של הכסף בחיידק, בכל מקום שהכסף יכול בתוך גוף האדם לחדור עד כדי מגע עם חיידק או וירוס הכסף ישמיד את החיידק אך תהליך זה אטי ונובע מעצם תהליכים מטבוליים ברובם במערכת הנוזלית של הגוף כלומר בלימפה, בנוזל הבין תאי ובדם. תהליכים אלו מעט אטיים (למעט בדם) ובעיקרון עוברים 14 עד 21 יום עד שהכסף שמכילים מי כסף קולואידים מגיע לרוב מערכות הגוף בתהליכים מטבוליים אלו.

לאחר 21 יום רוב רובו של הכסף מסולק מהגוף דרך הצואה, השתן והזיעה וחלק זניח שוקע בגוף. שקיעתו של הכסף בגוף אינה גורמת לכל תופעות לוואי מזיקות או ליקויים פיזיולוגיים כלשהם משום שכסף המצוי במי כסף קולואידים אינו רעיל לבני אדם.

ארגיריה יכולה להיווצר רק משתיית כסף לזמן ממושך מעל שנה או שנה וחצי ובכמות של כחצי ליטר ליממה לפחות לאדם מבוגר במשקל ממוצע.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קוראים

פרטים עלי

התמונה שלי
עוסק כשש עשרה שנה בריפוי מחלות וייצור מי כסף קולואידים בתהליך מעבדתי קפדני. מי הכסף שאני מייצר בתהליך מעבדתי קפדני מכילים ריכוז ממוזער של יוני כסף וזאת להגברת היעילות והבטיחות למניעת שקיעת כסף רב בגוף.