יום שישי, 20 בנובמבר 2009

מי כסף מרפאים זיהומים נוזוקומיאלים בבי"ח



מי כסף קולואידים מול אנטיביוטיקה רפואית - טבלת השוואה




מי כסף קולואידים אנטיביוטיקה טבעית בעלת קשת פעולה רחבה (יעילה נגד כל גורמי המחלות ולא רק נגד חיידקים) קוטלים גם זיהומים המתפשטים רק בבתי חולים המכונים זיהומים נוזוקומיאלים


זיהומים נוזוקומיאלים הנם זיהומים המתפשטים רק בבתי החולים או בעיקר שם, מעט מוזר שאנשים שבאים לבתי חולים עם מחלה, סבל או ייסור ובמקום לקבל מזור למחלתם הם סופגים זיהומים הגורמים למוות ומטופלים באנטיביוטיקה כימית המחלישה את מערכת החיסון ומערכות אחרות עד כדי מוות.
חולים נאכלים חיים בידי חיידקים כמו קלוטרידיום דיפיציל המפיל חללים רק בין החולים שטופלו באנטיביוטיקה, אפילו האנטיביוטיקה החזקה ביותר ונקומיצין הופכת למזונם של החיידקים וגורמת למות המטופלים בה.
חרקים וחיידקים מתפשטים בפצעים או יוצרים פצעים עד כדי שהחולה נאכל חיי עד לעצמות ועד למותו.
עובדות אלו מוסתרות מהחולים כדי להמשיך עם הביזיון המתחולל בבתי חולים שבהם רק מזיקים לחולים והופכים אותם לשפני ניסיון על תרופות כימיות הרסניות ופוגעניות.


מי כסף קולואידים מרפאים זיהומים ופצעים כמו פצעי לחץ, פצעי סוכרת בזמן קצר ובתוך עשרות דקות בודדות מתרחש מהפך בפצע והחלמתו קרובה יחד עם סילוק הדלקת והאדמומיות המאפיינים פצעים מהסוג הזה.


מי כסף מונעים זיהומים ובכך מונעים כריתת איברים שהיו מזדהמים ללא מי כסף וללא יכולת ריפוי באופן רגיל.


מי כסף במצבי סרטן וקנדידה
הסרת גידולי סרטן וקטילת תאי סרטן, הפסקת דימום במצבי שונים עם מי כסף ומניעת דלקת וסיבוכים וריפוי פצעי סוכרת פצעי לחץ עם מי כסף.
מי כסף קוטלים את הפטרייה שהפכה להיות המחלה של כולם ומכונה קנדידה או קנדידה אלביקנס בשמה המלא מתבטאת כתמים שחורים בציפורניים אך יתכנו גם כתמים צהובים בפטרת בציפורניים ציפורניים אכולות מכורסמות ובעיקר בכאבי מפרקים ודלקות מפרקים שונות יתכנו גם כאבי שרירים במצב של קנדידה מערכתית או תחילתה של המחלה קנדידה אלביקנס או פטרת או פטרת מערכתית גורמים למחלות קשות ולסבל רב לרבים מאוד ולא רק זאת כי אם גם למוות במוקדם או במאוחר כי גם סרטן קשור ישירות ובעקיפין לקנדידה

מי כסף מסייעים בקטילת גידולי סרטן ובמיגור תאי סרטן משום שגם סרטן זו מחלה שמתחילה לאחר השתלטות וירוס או רטרו וירוס על קוד גנטי של תא מסוים ולאחר ההשתלטות התא מתחיל לייצר במקום תא עם קוד מקורי וחלק אינטגרלי מהגוף שלנו תא לפי קוד גנטי זר ושאינו נחוץ לגוף האדם ובכך מתפתחת לה מחלת הסרטן. למעשה גם סרטן זו מחלה זיהומית ובוססת על הפרה באיזונים העדינים שאנו חיים בהם כי אנו חיים בסביבה מזוהמת ומלאה בחיידקים ובכל פעם זאנו פותחים פה הם חודרים לגופנו ורק מי כסף ותזונה טבעית יכולים להבטיח שהאיזון לא יופר, כמו לשמור על קנדידה במצב מאוזן ולא במצב פתוגני (מחולל מחלות)


אילן רז
מי כסף קולואיד משנת 1996

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קוראים

פרטים עלי

התמונה שלי
עוסק כשש עשרה שנה בריפוי מחלות וייצור מי כסף קולואידים בתהליך מעבדתי קפדני. מי הכסף שאני מייצר בתהליך מעבדתי קפדני מכילים ריכוז ממוזער של יוני כסף וזאת להגברת היעילות והבטיחות למניעת שקיעת כסף רב בגוף.