יום רביעי, 30 בדצמבר 2009

ריפוי במי כסף מושהה בחלק מהמקרים האקוטיים


מי כסף
מי כסף אוליגו חלופה טבעית לאנטיביוטיקה רפואית



מי כסף קולואידים אוליגו אלו מי הכסף הבטוחים היחידים לשימוש משום שמכילים רק מים מזוקקים ומיעוט מזערי של כסף במצב יוני. בתכונתם מי כסף קוטלים את גורמי המחלות ברגע המגע עמם אך לעתים הריפוי מתעכב ביממות ספורות.

מחלות אקוטיות מתאפיינות בקריסה של מערכת החיסון והתגברות עזה של הסימפטומים וחולשה יתרה כללית בכלל מערכות הגוף.
במצבים אלו מניסיוני עם מי כסף קולואידים אוליגו ישנה השהייה של שתיים עד לארבעה יממות ליציאה מהמצב האקוטי של המחלה.
מהם מצבים אקוטיים ?
 חום גבוה
קדחת חום כלומר עליה דרמטית בחום הגוף ולאחר ירידה וחוזר חלילה.
ליחה מוגברת בגוף
שיעול קשה
כאבי שרירים
כאב בנשימה
ועוד סימנים

מי כסף
מי כסף אוליגו קולואידים בהשוואה לאנטיביוטיקה רפואית כימית



גם במצבים אקוטיים אלו מי כסף קולואידים יעילים לאין ארוך מאנטיטביוטיקה רפואית כימית, משום שמכסים את כל קשת הזיהומים האפשריים כמו וירוסים ואחרים כאשר הרפואית לא מכסה. אפילו בתוך יממה או יממה וחצי מי כסף אוליגו כבר משיגים תוצאות. עד לסילוק המצב האקוטי, ההרגשה הכללית עדיין קשה אך חשים הקלה מסיימת והתאוששות. מתקבלת תמונה שסימני המחלה בדעיכה משיאה האקוטי.
אם נבדוק סימפטום סימפטום לאחר יממה נראה שחום הגוף ירד במעט או כמעט לנורמלי ועוד סימפטומים אקוטיים מעט נחלשו בשימוש נכון עם מי כסף אוליגו קולואידים.

מי כסף
אילן רז
מי כסף קולואידים מסייעים בידי מלבד טיפול ריפוי למחלות זיהומיות וכרוניות גם לסלק גידולי סרטן וטיפולי סרטן אחרים. משנת 1996


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קוראים

פרטים עלי

התמונה שלי
עוסק כשש עשרה שנה בריפוי מחלות וייצור מי כסף קולואידים בתהליך מעבדתי קפדני. מי הכסף שאני מייצר בתהליך מעבדתי קפדני מכילים ריכוז ממוזער של יוני כסף וזאת להגברת היעילות והבטיחות למניעת שקיעת כסף רב בגוף.