יום רביעי, 23 בדצמבר 2009

ריפוי קנדידה, ציפורניים אכולות, פטרת בציפורניים עם מי כסף


מי כסף
תמונת קנדידה אלביקנס מויקיפדיה


ריפוי קנדידה עם מי כסף:

מי כסף קוטלים את הפטרייה קנדידה, (קנדידה אלביקנס)מכונה גם פטרת מערכתית אך יש לה גם כינויים כמו המחלה של המאה או המחלה שכולם חולים בה ואחד הביטויים שלה האופיניים פטרת בציפורניים ברגליים או בידיים לרוב ברגליים אך ראיתי גם פטרת בידיים
מי כסף אוליגו
לקנדידה ביטויים רבים אשר לכולם מי כסף הם הפתרון היעיל ביותר ולמעשה היחיד שאינו פוגע בגוף ואינו גורם לנזקים לאיברים ורקמות.

ביטויי הקנדידה:
תסמיני קנדידה מפורטים ברשימה המחולקת למערכות הגוף.
קנדידה פטרת מערכתית קנדידה מערכתית פטרת בציפורניים קנדידה בציפורניים, ציפורניים אכולות, כאבי מפרקים, דלקות מפרקים, קנדידה בנרתיק.

טיפול בקנדידה:

עם מי כסף -

פטרת נגרמת מהפרה באיזון הפרוביוטי כתוצאה ממזון המכיל פחמימות זמינות ומזון נעדר סיבים תזונתיים כלומר מזון זבל. קנדידה מערכתית כלומר זיהומי משנה לקנדידה חודרים למערכת העצמות למערכת הסחוסים והמפרקים ולמערכות הורמונים ואחרות וחובה לשתות מי כסף קולואידים כדי לדכא את הקנדידה ויחד עם דיאטת קנדידה (תזונה מדכאת קנדידה) טבעית לחזור לאיזון פרוביוטי תקין.


מי כסף

אילן רז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קוראים

פרטים עלי

התמונה שלי
עוסק כשש עשרה שנה בריפוי מחלות וייצור מי כסף קולואידים בתהליך מעבדתי קפדני. מי הכסף שאני מייצר בתהליך מעבדתי קפדני מכילים ריכוז ממוזער של יוני כסף וזאת להגברת היעילות והבטיחות למניעת שקיעת כסף רב בגוף.